ملغمه

ملغمه یعنی اینجا هدفش فقط زده شدن حرفه نه درستیش

ملغمه

ملغمه یعنی اینجا هدفش فقط زده شدن حرفه نه درستیش

بعضی وقتا احساس می‌کنی نوشتن توی کاغذ کافی نیست...
نوشتن فکرا و حرفا توی دنیای وب مثل انداختن سوزن در یک حجم عظیمی از کاهه....

دوست دارم.
     باز صبح بیدار شم
         و در نمازم
                حست کنم.

از زندگی
     جز حس کردنت
            چیزی نمی‌خواهم.


دوست دارم
     صوفی باشم
           جز معرفتت
                چیزی نخوام.

دوست دارم
    قلبم
         به اندازه‌ی
               مقربین درگاهت
                     پاک و بزرگ باشد.

دوست دارم برای دوست داشته‌هایم تلاش کنم.
دوست دارم هرچه دوست دارم تو باشی.
دوست دارم بدون تو فکری شروع نکنم.
دوست دارم بنده‌ات باشم.
بله،
بندگی تو را به آزادگی بی تو ترجیح می‌دهم...

پس کمکم کن که طوری باشم که از من راضی باشی و من از تو.

شب بخیر